خرید شرکت رتبه دار

خرید و فروش سهام - شرکت پونل

خرید شرکت رتبه دار

خرید و فروش سهام - شرکت پونل

خرید شرکت رتبه دار

تماس با ما

با کادری مجرب 24 ساعته پاسخگو

مشاوره رایگان

تمامی روزهای هفته – ساعات کار : 8 الی 20

سعدآبادی – 09122239825

راد – 09901201700

سعیدی – 09122596137

محمدی – 09148896225

تعریف رتبه بندی و صلاحیت به طور کلی در واقع یک نوع مقیاس برای تعیین کیفیت وکمیت پیمانکاران برتر در ارائه خدمات و شرکت در مناقصات دولتی و خصوصی و پروژه ها می باشد.
رتبه های پیمانکاری با کمترین پایه از 5 آغاز و به پایه 1 ارتقا می یابد که برای اخذ پایه 5 به 375 امتیاز نیاز دارد که این امتیاز با مدرک و سابقه مهندسین زمینه و مرتبط به دست می آید یعنی برای اخذ رتبه پایه 5 نیاز به 1 مهندس با مدرک تحصیلی زمینه با 7 سال سابقه و یا دو نفر مهندس با هرکدام 3 سال سابقه مرتبط مورد نیاز می باشد. با ارتقاء پایه های درخواستی هرکدام از رشته های درخواستی فوق، این امتیاز افزایش می یابد برای پایه 4 امتیاز 750 و برای پایه 3 امتیاز 1200 و برای پایه 2 امتیاز 1800 و در نهایت برای پایه 1امتیاز 3000 مد نظر می باشد وهمچنین اظهارنامه مالیاتی و کارکرد شرکت بر اساس تخصص درخواستی در کدام رشته و پایه نیز برای ارتقا رتبه ها مطرح است که نحوه ی محاسبه این امتیازات و کارکرد ها در صورت تمایل شما توسط کارشناسان این مجموعه انجام می پذیرد . و این مجموعه در زمینه های تخصصی خود مخصوصا رتبه بندی و ثبت و تغییرات بسیار تخصصی عمل نموده و شما را با حد اقل زمان و هزینه ممکن به هدفتان میرساند.

۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سامانه ساجات سازمان مدیریت بگونه ای طراحی شده است که امکان وارد نمودن قرارداد جدید در حالتی که پرونده در وضعیت صدور گواهینامه باشد نیز فراهم است. لذا شرکتها می توانند بسادگی به پرونده خود مراجعه و در بخش تجربه کاری اطلاعات قرارداد جدید را وارد نمایند. در این حالت نیازی به درخواست جدید پرونده نیست و مستقیما بر روی پرونده اولیه قابل اعمال است.

https://Sajarmporg.ir


https://tec.mpor.ir

https://iets.mpor.ir

https://sajat.mpor.ir

https://sajar.mpor.ir

https://padak.mpor.ir

https://tec.mpor.ir

https://kerman.mpor.ir

https://saba.mpor.ir