خرید شرکت رتبه دار

خرید و فروش سهام - شرکت پونل

خرید شرکت رتبه دار

خرید و فروش سهام - شرکت پونل

خرید شرکت رتبه دار

تماس با ما

با کادری مجرب 24 ساعته پاسخگو

مشاوره رایگان

تمامی روزهای هفته – ساعات کار : 8 الی 20

سعدآبادی – 09122239825

راد – 09901201700

سعیدی – 09122596137

محمدی – 09148896225

تعریف رتبه بندی و صلاحیت به طور کلی در واقع یک نوع مقیاس برای تعیین کیفیت وکمیت پیمانکاران برتر در ارائه خدمات و شرکت در مناقصات دولتی و خصوصی و پروژه ها می باشد.
رتبه های پیمانکاری با کمترین پایه از 5 آغاز و به پایه 1 ارتقا می یابد که برای اخذ پایه 5 به 375 امتیاز نیاز دارد که این امتیاز با مدرک و سابقه مهندسین زمینه و مرتبط به دست می آید یعنی برای اخذ رتبه پایه 5 نیاز به 1 مهندس با مدرک تحصیلی زمینه با 7 سال سابقه و یا دو نفر مهندس با هرکدام 3 سال سابقه مرتبط مورد نیاز می باشد. با ارتقاء پایه های درخواستی هرکدام از رشته های درخواستی فوق، این امتیاز افزایش می یابد برای پایه 4 امتیاز 750 و برای پایه 3 امتیاز 1200 و برای پایه 2 امتیاز 1800 و در نهایت برای پایه 1امتیاز 3000 مد نظر می باشد وهمچنین اظهارنامه مالیاتی و کارکرد شرکت بر اساس تخصص درخواستی در کدام رشته و پایه نیز برای ارتقا رتبه ها مطرح است که نحوه ی محاسبه این امتیازات و کارکرد ها در صورت تمایل شما توسط کارشناسان این مجموعه انجام می پذیرد . و این مجموعه در زمینه های تخصصی خود مخصوصا رتبه بندی و ثبت و تغییرات بسیار تخصصی عمل نموده و شما را با حد اقل زمان و هزینه ممکن به هدفتان میرساند.

  • ۰
  • ۰

رئیس مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد : عدم آشنایی شرکت های دانش بنیان با حقوق مالکیت معنوی تهدیدی جدی است. عدم آشنایی شرکتهای دانش بنیان با مباحث حقوق مالکیت معنوی تهدیدی جدی برای آنها به شمار می رود چرا که ممکن است دارایی های فکری آنها مورد سوء استفاده فرصت طلبان قرار گیرد.
Wednesday 28 June 2017
مهدی اقبال مدیرکل ثبت اسنادو املاک استان فارس در گفت و گو با هشدارنیوز به نقل از میزان بااشاره به امار ثبت شرکت‌ها در این استان گفت: از ابتدای راه اندازی سامانه جامع ثبت شرکت‌ها در استان فارس تا پایان مهرماه سال جاری تعداد 8 هزار و 370 شرکت تجاری و مؤسسه در این استان به ثبت رسیده است.
Wednesday 28 June 2017
شرکت را می توان از چند نظر مختلف تعریف کرد : معنی لغوی شرکت شریک شدن در یک کار می باشد. در قانون تجارت شرکت شامل قرار دادی است که سود حال از سرمایه آن بین شرکا تقسیم می شود. در قانون مدنی ایران شرکت مجموع حقوق مالکین متعدد در شی واحد به نحو اشاعه می باشد. بر اساس قانون تجارت ثبت شرکت ها به 7 دسته تقسیم می شوند :
Wednesday 28 June 2017
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ محمدرضا معتمدی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی جامعه دریایی ایران (مانا) افزود: شرکت نفت و گاز لهستانیPGNIG که در بیشتر کشورهای جهان فعالیت می کند مایل است در منطقه آزاد اروند کارخانه فراورش گاز احداث کند. وی گفت: مسائلی مانند هزینه اجاره و خرید زمین ، مالیات و ارزش افزوده ، شرایط ثبت شرکت ، شرایط ورود و خروج ماشین آلات سنگین حفاری ، صادرات و واردات ریلی و احداث بندر خشک در این منطقه بررسی شد.
Wednesday 28 June 2017
اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری تهران واقع در میرداماد تقاطع اتوبان مدرس می باشد که وکلا و کارشناسان ثبت پارسه واقع در منطقه غرب تهران نسبت به ثبت شرکت در این منطقه و سایر نقاط تهران اقدام می نمایند ،اما منظور از ثبت شرکت حوالی غرب تهران چیست ؟
Wednesday 28 June 2017
همزمان با رونمایی از نشان حلال ایران ، سازمان ملی استاندارد پروانه کاربرد نشان حلال را به پنج واحد تولیدی اعطاء کرد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان ملی استاندارد ایران، این سازمان به عنوان عضو موسسه استاندارد و اندازه شناسی کشورهای اسلامی و یکی از اعضای اسمیک، در زمینه تصویب استاندارد غذای حلال در کشورهای اسلامی تلاش بسیاری داشته تا غذای حلال با یک استاندارد واحد مورد قبول همه قرار گیرد.
Wednesday 28 June 2017
بعد از ثبت شرکت بهترین و موثر ترین اقدام، اخذ رتبه میباشد. این شرکت با پشنوانه تجربه 18 ساله آماده ارائه مشاوره جهت اخذ رتبه میباشد موسسه ، همواره تلاش نموده است به دور از منافع مالی یاری رسان مشتریان خود میباشد، از این رو می توانید پرسش ها و ابهام های حقوقی ثبتی خود را در زمینه اخذ رتبه را با ما مطرح نمایید. جهت اخذ رتبه باید می بایست از یک مهندس با 7 سال سابقه بیمه در زمینه کاری مرتبط و یا دو نفر مهندسی که حداقل 3 سال سابقه بیمه مرتبط را دارا هستند
Wednesday 28 June 2017
برای تشریح استعلام و چگونگی شماره ثبت شرکتها لازم است ابتدا به طور خلاصه معنا و مفهوم شماره ثبت شرکت را بیان نماییم، منظور از شماره ثبت شرکت شماره ای چند رقمی است که یکی از پارامترها برای شناسایی هویت شرکت می باشد ، برای تفهیم بیشتر پارامترهای شناسایی یک شرکت می توان آنها را با یک شخص حقیقی مقایسه نمود، شماره ثبت شرکت همانند شماره شناسنامه شخص حقیقی می باشد هم چنین سایر شناسه های یک شرکت در ادامه با شخص حقیقی مقایسه می گردد.
Wednesday 28 June 2017
برای ثبت شرکت اینترنتی بهتر است بدانیم که در این شرکت چه فعالیتهایی می توان انجام داد ،در ادامه سعی می کنیم مهمترین فعالیت هایی که در یک شرکت اینترنتی انجام می پذیرد را شرح نماییم . لازم به ذکر است موضوع فعالیت مهم ترین اصل برای ثبت شرکت می باشد و این مورد در بند 2 اساسنامه قید می گردد.
Wednesday 28 June 2017
اصولاَ ثبت علایم تجارتی اختیاری است،زیرا ثبت علائم موجب می شود که صاحبان علامت از حمایت قانون برخوردار شود،بنابراین لزومی برای اجباری کردن آن از طرف مقنن به نظر نمی رسد.
Wednesday 28 June 2017
شرکت تجارتی،قراردادی است که به موجب آن دو یا چند نفر توافق می کنند سرمایه مستقلی را که از جمع آورده های آن ها تشکیل می شود ایجاد کنند و به موسسه ای که برای انجام مقصود خاصی تشکیل می گردد اختصاص دهند و در منافع و زیان های احتمالی حاصل از به کارگیری سرمایه سهیم شوند.
Wednesday 28 June 2017
ممکن است در طول حیات شرکت،شرکا بخواهند در سرمایه شرکت تغییری بدهند.این تغییر ممکن است به منظور افزایش یا کاهش سرمایه باشد. در این مطلب به بررسی افزایش سرمایه شرکت با مسئولیت محدود می پردازیم.قبل از هر چیز لازم است در رابطه با سرمایه شرکت با مسئولیت محدود نیز توضیح مختصری دهیم.
Wednesday 28 June 2017
ارائه درخواست ثبت شرکت تبلیغاتی به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان محل سکونت با امضای صاحب امتیاز و معرفی مدیر مسئول، لازم به ذکر است که تقاضانامه ثبت شرکت تبلیغاتی حتما می بایست توسط صاحب امتیاز یا مدیر مسئول یا وکیل قانونی آنان تنظیم شود.
Wednesday 28 June 2017
ماده واحده –شرکت های خارجی که در کشور محل ثبت خود شرکت قانونی شناخته می شوند ، مشروط به عمل متقابل از سوی کشور متبوع می توانند در زمینه هایی که توسط دولت جمهوری اسلامی ایران تعیین می شود در چار چوب قوانین و مقررات کشور به ثبت شعبه نمایندگی خود اقدام کنند .
Wednesday 28 June 2017
ماده دوم ـ کلیه شرکت‌‌های ایرانی مذکور در قانون تجارت (سهامی ـ ضمانتی مختلط ـ تعاونی) که در تاریخ اجرا این قانون موجود و مطابق مقررات قانون تجارت راجع به ثبت و تطبیق تشکیلات خود با قانون مزبور عمل نکرده‌اند باید مهر تا آخر شهریور ماه 1310 تشکیلات خود را با مقررات قانون تجارت تطبیق نموده و مطابق قانون مزبور تقاضای ثبت کنند والا به تقاضای مدعی العموم بدایت محلی که ثبت باید در آن‌جا به عمل آید محکمه مدیران آن‌ها را به یک صد الی هزار تومان جزای نقدی محکوم خواهد کرد و در صورت تقاضای مدعی العموم حکم انحلال شرکت مختلف نیز صادر خواهد شد. در صورتی که مدت فوق برای تطبیق تشکیلات با قانون تجارت و تقاضای ثبت کافی نباشد رئیس محکمه ابتدایی محل به تقاضای شرکت تا سه ماه مهلت اضافی خواهد داد.
Wednesday 28 June 2017
واژه مارک یا برند معمولاً برای اشاره به محصول یا خدمتی به‌کار می‌رود که ارزش اعتباری و اجتماعی بالایی داشته باشد علاوه بر این کالاها و خدمات بصورت تصادفی تبدیل به “برند” نمی‌شوند، در پشت آن کیفیت، کار و تلاش، نوآوری، تحقیقات، مدیریت و ده‌ها عامل دیگر نهفته است.
Wednesday 28 June 2017
برند می تواند به شکل های مختلفی در ذهن ها جا بگیرد : حرف ، عدد ، شکل ، رنگ ، رایحه ، آهنگ و ..... که شکل های برند با توجه به قوانین و فرهنگ کشورها طراحی می شود. این نمادها با ایجاد طرحی در ذهن اشخاص ثالث باعث به خاطر ماندن کالا و خدمات ارائه شده شما می شود.پس یک شرکت برای ثبت کالا و خدمات ارائه شده خود در ذهن اشخاص ثالث می تواند یک برند را طراحی و ثبت کند.
Wednesday 28 June 2017
یکی از راه های دریافت اقامت ترکیه ثبت شرکت در ترکیه است. شما با ثبت شرکت در ترکیه می توانید تجارت خود را در ترکیه شروع کنید و در کنار انجام کارهای تجاری خود، پرونده خود را برای اخذ اقامت ترکیه جلو ببرید. هزینه اخذ اقامت از این روش بالاتر است اما اعتبار این راه بر روش های دیگر برتری دارد. شروع یک تجارت در ترکیه مستلزم این است که شما هزینه های لازم را برآورد کرده باشید.
Wednesday 28 June 2017
به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری میزان، محمدرضا پورابراهیمی، در نشست شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی که 2شنبه شب در اتاق ایران برگزار شد، با اشاره به صدور کارت بازرگانی که در حقوق گمرکی و مالیات مرتبط با واردات کالا در کشور مشکلاتی را ایجاد کرده است، گفت: تجدید نظر در نحوه صدور کارتهای بازرگانی در دستور کار کمیسیون اقتصادی مجلس قرار دارد.
Wednesday 28 June 2017
تغییر موضوع شرکت ممکن است برای هر شرکتی صورت بگیرد. این کار به دلایل مختلفی از قبیل تغییر فعالیت، کاهش یا افزایش حیطه و حدود فعالیت و ... انجام می‎شود. تغییر موضوع شرکت تابع برخی قوانین و مقررات می‎باشد.
Wednesday 28 June 2017
بخشی از قانون تجارت ایران برای نخستین بار در ٢۵ دلو ١٣٠٣ خورشیدی تصویب و بقیه آن در دوازدهم خرداد ١٣٠۴ به تصویب رسید و به اجرا درآمد این قانون در ١٣/٢/١٣١١ در مجلس شورای ملی اصلاح تکمیل و تصویب شد که اینک حدود هشتاد سال از عمر آن می گذرد. این قانون برگردانی از قانون تجارت کشورهای فرانسه و بلژیک است که باطلبع حاصل تجربیات حقوقی و تجاری کشور ما نبوده و بدون توجه به نیازهای واقعی جامعه تجاری ما وضع گردیده است البته این بدان معنی نیست که نکات مثبت این قانون را انکار کنیم.
Wednesday 28 June 2017
دلیل آن هم قرار گرفتن کشورهای این حوزه در کسب و کار و تجارت بین المللی می باشد. شما با ثبت شرکت در اروپا امکان دریافت اقامت در اروپا را نیز خواهید داشت؛ همچنین می توانید در بین کشورهای عضو اتحادیه اروپا نیز به تجارت بپردازید. ترکیه نیز یکی از کشورهایی می باشد که در این زمینه رشد فراوانی را کسب نموده است. شما با ثبت شرکت خود در این کشورها می توانید با کشورهای در حال رشد همچون هندوستان به تجارت بپردازید.
Wednesday 28 June 2017
همانطور که می دانید هر کشور ویژگی های خاص خود را دارد و باید طبق همان قوانین در کشور فعالیت کرد. در ایران نیز قوانین خاصی وجود دارد که باید طبق آن دست به هر کاری زد. در ایران برای احداث و ثبت شرکت باید تابع قوانین خاصی بود. به همین منظور اجازه ثبت شرکت در ایران بر اساس شرایطی به افراد داده می شود که در زیر آمده است:
Wednesday 28 June 2017
گاهی برخی صاحبان مشاغل و کسب و کار از ارائه کد اقتصادی سرپیچی می‎کنند که تخلف محسوب می‎شود. در صورت عدم رعایت درج کد اقتصادی و یا خودداری از ارسال آن برای اداره مالیات، وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمانهای وابسته آن، فرد خاطی را از ارائه هر گونه تسهیلات محروم می‎کنند.
Wednesday 28 June 2017
لزینگ از واژه Lease به معنای اجاره دادن و کرایه کردن، گرفته شده است. شرکت های لیزینگ به صاحبان و شرکا اجازه می دهند تا حق مالکیت را در اختیار بگیرند و در مقابل، حق استفاده، در اختیار مستاجر قرار بگیرد. شرکت لیزینگ در ایران در چارچوب عمل می کند که به صورت قرارداد اجاره به شرط تملیک منعقد و اجرا گذاشته می شود. در این نوع شرکت ها تعیین دوره (مدت) قرارداد، مبلغ دقیق، تعداد اقساط اجاره و نحوه تعیین و محاسبه اصل و فرع قیمت باقی مانده باید به طور دقیق مشخص شود.
Wednesday 28 June 2017