خرید شرکت رتبه دار

خرید و فروش سهام - شرکت پونل

خرید شرکت رتبه دار

خرید و فروش سهام - شرکت پونل

خرید شرکت رتبه دار

تماس با ما

با کادری مجرب 24 ساعته پاسخگو

مشاوره رایگان

تمامی روزهای هفته – ساعات کار : 8 الی 20

سعدآبادی – 09122239825

راد – 09901201700

سعیدی – 09122596137

محمدی – 09148896225

تعریف رتبه بندی و صلاحیت به طور کلی در واقع یک نوع مقیاس برای تعیین کیفیت وکمیت پیمانکاران برتر در ارائه خدمات و شرکت در مناقصات دولتی و خصوصی و پروژه ها می باشد.
رتبه های پیمانکاری با کمترین پایه از 5 آغاز و به پایه 1 ارتقا می یابد که برای اخذ پایه 5 به 375 امتیاز نیاز دارد که این امتیاز با مدرک و سابقه مهندسین زمینه و مرتبط به دست می آید یعنی برای اخذ رتبه پایه 5 نیاز به 1 مهندس با مدرک تحصیلی زمینه با 7 سال سابقه و یا دو نفر مهندس با هرکدام 3 سال سابقه مرتبط مورد نیاز می باشد. با ارتقاء پایه های درخواستی هرکدام از رشته های درخواستی فوق، این امتیاز افزایش می یابد برای پایه 4 امتیاز 750 و برای پایه 3 امتیاز 1200 و برای پایه 2 امتیاز 1800 و در نهایت برای پایه 1امتیاز 3000 مد نظر می باشد وهمچنین اظهارنامه مالیاتی و کارکرد شرکت بر اساس تخصص درخواستی در کدام رشته و پایه نیز برای ارتقا رتبه ها مطرح است که نحوه ی محاسبه این امتیازات و کارکرد ها در صورت تمایل شما توسط کارشناسان این مجموعه انجام می پذیرد . و این مجموعه در زمینه های تخصصی خود مخصوصا رتبه بندی و ثبت و تغییرات بسیار تخصصی عمل نموده و شما را با حد اقل زمان و هزینه ممکن به هدفتان میرساند.

  • ۰
  • ۰

ثبت شرکت پارسه با بیش از دو دهه تجربه اجرایی مفید در زمینه اخذ رتبه, خرید رتبه مشاور, خرید رتبه پیمانکار, فروش رتبه, ارتقا رتبه پیمانکار, ارتقا رتبه مشاوران, گرید و انجام کلیه امور شرکتهای پیمانکار و مشاور افتخار دارد میزبان کلیه مشتریان محترم بوده و خدمتی فراتر از انتظار کلیه مشتریان به آنان ارائه نماید بدینوسیله پاره ای از مزایای اخذ رتبه توسط موسسه حقوقی پارسه نسبت به شرکتهای همکار دیگر به اطلاع مشتریان عزیز می رساند این شرکت آمادگی خرید سهام شرکتهای شما را بصورت مستقیم و پس از دریافت کلیه استعلامات دارد.
Wednesday 28 June 2017
فروش گرید رتبه های پیمانکاری با قیمت مناسب و نقدی در تمام پایه ها و رشته ها آب راه ساختمان تاسیسات و... رتبه های 5 - 4 - 3 - 2 - 1 تهران آماده واگذاری رتبه 5 - 4 - 3 - 2 - 1 راه و ساختمان
Wednesday 28 June 2017
با بیش از دو دهه تجربه اجرایی مفید در زمینه اخذ رتبه, خرید رتبه مشاور, خرید رتبه پیمانکار, فروش رتبه, ارتقا رتبه پیمانکار, ارتقا رتبه مشاوران, گرید و انجام کلیه امور شرکتهای پیمانکار و مشاور افتخار دارد میزبان کلیه مشتریان محترم بوده و خدمتی فراتر از انتظار کلیه مشتریان به آنان ارائه نماید بدینوسیله پاره ای از مزایای اخذ رتبه توسط موسسه حقوقی پارسه نسبت به شرکتهای همکار دیگر به اطلاع مشتریان عزیز می رساند این شرکت آمادگی خرید سهام شرکتهای شما را بصورت مستقیم و پس از دریافت کلیه استعلامات دارد.
Wednesday 28 June 2017
انجام ارتقا رتبه ارتقا رتبه پیمانکاری اخذ ارتقا رتبه پیمانکاری اگر به دنبال اخذ ارتقا رتبه پیمانکاری خود هستید موسسه حقوقی پارسه با ، انجام مشاوره و اخذ ارتقا رتبه در پایه های مختلف 1 و 2 و 3 و 4 توسط کارشناسان خبره و حرفه ای در کرج ، تهران و شهرستان ها
Wednesday 28 June 2017
شرکت های پیمانکاری دارای رتبه (راه و ترابری، ساختمان (ابنیه ) ، آب و نیرو (برق) و تاسیسات) نموده است با ما جهت استعلام قیمت ، تماس بگیرید شرکت های آماده با اعمال تغییرات به نام پیمانکار متقاضی می شوند و امکان شرکت در مناقصات، بدون فوت وقت را به پیمانکار میدهد
Wednesday 28 June 2017
شرکت هایی که درخواست تشخیص صلاحیت خود را به همراه مدارک مورد نیاز به معاونت فنی و عمرانی و یا معاونت راهبردی اعلام می دارند، پس از طی مراحل بررسی و تشخیص مجوز خود را دریافت و می توانند در تمام مناقصات پیمانکاری بسته به میزان ظرفیت خالی شرکت خود شرکت نمایند. مراحل اخذ رتبه پیمانکار به صورت خلاصه به شرح ذیل است:
Wednesday 28 June 2017
1- کپی برابر اصل شده ی مدارک شرکت شامل موارد ذیل است: الف ) مدارک ثبتی شرکت سهامی خاص عبارتند از : اساسنامه، اظهارنامه، روز نامه رسمی، تاسیس و تغییرات، کپی شناسنامه کلیه سهامداران و اعضای هیئت مدیره و کپی کارت ملی آنها ب ) مدارک ثبتی شرکت با مسئولیت محدود عبارتند از: اساسنامه، تقاضانامه، شرکت نامه، روزنامه رسمی، تاسیس و تغییرات، کپی شناسنامه کلیه سهامداران و اعضای هیئت مدیره و کپی کارت ملی آنها 2- کپی برابر اصل شده مدارک تحصیلی اعضای امتیاز آور شرکت عبارتند از:
Wednesday 28 June 2017
اخذ رتبه اولین قدم برای تاسیس یک شرکت میباشد. لازم به ذکر است برای اخذ رتبه باید می بایست از یک مهندس با 7 سال سابقه بیمه در زمینه کاری مرتبط و یا دو نفر مهندسی که حداقل 3 سال سابقه بیمه مرتبط را دارا هستند، استفاده نمایید. سابقه بیمه مرتبط به معنی این است که در شرکتی که دارای رتبه بوده است مشغول به کار باشند. لازم است که از مدت زمان فعالیت شرکت 6 ماه گذشته باشد و همچنین که مدرک تحصیلی حداقل نیمی از اعضا هیئت مدیره مدرک کارشناسی باشد.
Wednesday 28 June 2017
هدف از رتبه طرح و ساخت آگاه سازی کارفرمایان پروژه های صنعتی از میزان توانمندی شرکت‌های EPC و نیز فراهم نمودن زمینه های بهبود و توسعه این شرکتها با ایجاد انگیزه جهت اخذ رتبه به منظور ایفای نقش راهبری و مدیریت EPC می باشد. برای هر پروژه توان شرکت های دارنده گواهی صلاحیت طبق آیین نامه در بخش های مختلف نظیر مهندسی، تدارکات، ساختمان و نصب و راه اندازی مورد ارزیابی قرار میگیرد. در واقع شرکت های عمرانی که در زمینه ساخت و ساز فعالیت خواهند داشت، می توانند برای اخذ رتبه طرح و ساخت اقدام نمایند. شرکت هایی که دارای رتبه بندی EPC یا همان رتبه طرح و ساخت میباشند در در اولویت واگذاری تسهیلات ارزی و ریالی برای طرح های صنعتی و معدنی میباشند.
Wednesday 28 June 2017
گرید مشاوران، مدرکی است که بر اساس مقررات آیین نامه تشخیص صلاحیت مشاوران، به منظور اعلام صلاحیت مشاور از سوی سازمان برای ارائه خدمات مشاور صدور میگردد. گرید مشاوران در رشته های معماری و شهرسازی، راه و ترابری، آب، کشاورزی، انرژی، پست و مخابرات، صنعت، معدن، نفت و گاز، مطالعات آماری، میراث فرهنگی، خدمات مدیریتی، خدمات برنامه ریزی و اقتصاد میتواند فعالیت نمایند.
Wednesday 28 June 2017
برای اخذ گرید مشاور مانند سایر طبقات شخص حقیقی و حقوقی می توانند اقدام کنند. شرکت های مهندسی مشاور در سه پایه رتبه بندی می شوند و در سایت ساجات نیز این رتبه بندی انجام می شود. گرید مشاور مدرکی است که براساس مقررات آیین نامه به منظور اعلام صلاحیت مشاور از سوی سازمان برای ارائه خدمات مشاور صادر می شود. شرایط لازم جهت اخذ گرید مشاور شامل موارد ذیل میشود:
Wednesday 28 June 2017
انبوه سازان مسکن و ساختمان سرمایه گذاران و مجریانی هستند که طی 5 سال گذشته حداقل 3 واحد در روستا، و در شهرهای زیر 250،000 نفر حداقل 5 واحد و در کلان شهرها به طور کمینه 10 واحد مسکونی ساخته و به بهره برداری رسانده باشند. این اشخاص باید در چارچوب مقررات ملی ساختمان عمل کرده و پروانه اشتغال به کار خود را بر اساس آیین نامه مصوب از وزارت مسکن و شهرسازی دریافت کرده باشند. این دسته از انبوه سازان این امکان را دارند که برای اخذ گرید انبوه سازی اقدام نمایند. اخذ گرید انبوه سازی، یک فرآیند طولانی میباشد بنابراین نمی توان به طور دقیق مدت زمان مشخصی را اعلام نمود. لازم به ذکر است هزینه اخذ گرید انبوه سازی با توجه به این که رتبه مربوط به کدام کار گروه می باشد متفاوت خواهد بود.
Wednesday 28 June 2017
جهت اخذ گرید انفورماتیک لازم است که اساسنامه‌ شرکت، ارتباط مستقیم با فعالیت های انفورماتیکی داشته باشد و همچنین مدیر عامل به صورت تمام وقت با مدرک تحصیلی حداقل لیسانس در رشته های مرتبط باشد. مدارک لازم جهت اخذ گرید انفورماتیک شامل کلیه مدارک ثبتی شرکت و مدارک شناسایی و تحصیلی اعضا، لیست کارکنان و اجاره نامه رسمی نیز برای شروع لازم می باشد. اخذ گرید انفورماتیک دارای فرآیند طولانی میباشد بنابراین نمیتوان زمانی دقیقی جهت اخد گرید انفورماتیک مشخص نمود. لازم به ذکر است رضایت مشتری یکی از موارد مهم جهت اخذ گرید انفورماتیک و احراز صلاحیت شرکت‌های انفورماتیکی میباشد.
Wednesday 28 June 2017
برای هر پروژه توان شرکت های دارنده گواهی صلاحیت طبق آیین نامه در بخش های مختلف نظیر مهندسی، تدارکات، ساختمان و نصب و راه اندازی مورد ارزیابی قرار میگیرد. در واقع شرکت های عمرانی که در زمینه ساخت و ساز فعالیت خواهند داشت، می توانند برای اخذ رتبه بندی EPC اقدام نمایند. برای اخذ رتبه بندی EPC باید تخصص ها و رشته کار پیمانکاران در شرکت های عمرانی مشخص شود. تقسیم بندی رشته های کار پیمانکاران برای اخذ رتبه بندی EPC عبارتند از:
Wednesday 28 June 2017
اخذ گرید در کرج برای شرکت های موجود در کرج که بر اساس میزان توانایی که در انجام فعالیت های خود دارند، رتبه بندی می شوند، اخذ گرید در کرج توسط، معاونت فنی عمران استانداری صورت میپذیرد، در واقع اخذ گرید در کرج، در اصل یک تضمین برای کیفیت شرکتها میباشد، اخذ گرید در کرج به نوع فعالیتی که شرکت ها انجام میدهند امکان پذیر خواهد بود به عنوان مثال شرکتی که کار مشاوره انجام می دهد رتبه بندی بر اساس، اظهار نامه مالیاتی، امکانات فنی و نرم افزاری میباشد. شرکت های تازه تاسیس در کرج امکان اخذ گرید برای آنها وجود ندارد.
Wednesday 28 June 2017
جهت اخذ رتبه بندی پیمانکاران در گام اول کسب اطلاع از شرایط لازم و کافی جهت اخذ رتبه بندی پیمانکاران و روند و مدارک لازم را به شما پیشنهاد می دهیم. رتبه بندی پیمانکاران که به نام های صلاحیت پیمانکاری و یا رتبه پیمانکاری هم شناخته میشوند. برای رتبه بندی پیمانکاران باید از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانی که محل ثبت شرکت در آن است اقدام نمایید. رتبه بندی پیمانکاران در هر شهری قوانین خاص خود را دارد،
Wednesday 28 June 2017
کلیه شرکت ها و اشخاص حقیقی که مشمول قوانین مالیاتی میشوند باید هر سال از سازمان امور مالیاتی پلمپ دفاتر مالیاتی(دفاتر قانونی) خود را دریافت نمایند. این دفاتر به این دلیل به پلمپ دفاتر مالیاتی معروف هستند زیرا کلیه صفحات این دفاتر در اداره مالیات و ثبت شرکت ها پلمپ می شوند که این نشان دهنده اهمیت این دفاتر می باشند. در پلمپ دفاتر مالیاتی یا همان دفاتر قانونی کلیه فعالیت های مالی شرکت به تربیت تاریخ و زمان انجام در آن ثبت میگردد.
Wednesday 28 June 2017
قصد داریم به بررسی قوانین و شرایط ایجاد تغییرات شرکت سهامی خاص پس از ثبت شرکت بپردازیم تغییرات شرکت سهامی خاص با توجه به اساس نامه شرکت شامل تغییر نام شرکت، تغییر موضوع شرکت، تغییر محل شرکت، نقل و انتقال سهام (در صورتی که طبق اساسنامه بر عهده هیات مدیره باشد)، نقل و انتقال سهام (در صورتی که اساسنامه بر عهده مجمع عمومی فوق العاده باشد)،
Wednesday 28 June 2017
- برند (علامت تجاری) چیست؟ انجمن بازاریابی امریکا برند را اینگونه تعریف کرده است: برند به انگلیسی (Brand) با عنوان قانونی نشان تجاری، یک طرح، نماد، عبارت، نام و.... است که ارائه دهنده خدمات یا فروش محصول خاصی است که به وسیله آن، از سایر محصولات مشابه متمایز می‌شود. نشان تجاری و یا برند همان چیزی است که مخاطب، صفات و ویژگی‌های آن را با دیدن، شنیدن، حس کردن و غیره، به صورت ذهنی (Conceptual)، دیداری (Visual) یا شنیداری (Verbal) در ذهن و قلب خود تداعی می‌کند.
Wednesday 28 June 2017
در این قسمت نام شخصی که متقاضی تاسیس شرکت یا موسسه است وارد می شود. «واحد ثبتی» اداره ای ثبت شرکت، محلی است که شرکت باید در آنجا ثبت شود. سپس «تابعیت متقاضی» مشخص می شود.اگر گزینه ایرانی انتخاب شود باید حتماً شماره ملی شخص وارد شود و در صورتی که غیر ایرانی انتخاب شود باید «شماره گذرنامه» ورود اطلاعات شود. «نوع شرکت» مشخص می کند که تقاضای ثبت چه نوع شرکتی را تقاضا دارد. اگر نوع شرکت «شعبه شرکت خارجی» یا «نمایندگی شرکت خارجی» باشد
Wednesday 28 June 2017
بعضی تغییرات (ثبت تغییرات شرکت) صرفا در صلاحیت مجمع عمومی فوق العاده و بعضی درصلاحیت مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده می باشد. *مواردی که فقط درصلاحیت مجمع عمومی فوق العاده می باشد مواردی از قبیل: انحلال شرکت، افزایش سرمایه ، کاهش سرمایه، ورود شریک یا شرکا، خروج شریک یا شرکا، تغییرنام شرکت، تغییرموضوع شرکت، الحاق به موضوع شرکت، تغییرآدرس شرکت، تغییر دارندگان حق امضا(تبدیل حق امضای منفردا به مشترکا یا بالعکس)، تبدیل سهام شرکت ها(بانام به بی نام و بالعکس) ، نقل و انتقال سهام (درسهامی خاص) می باشد و به طور کلی تغییر کلیه مواردی که دراساسنامه وجود دارد درصلاحیت مجمع فوق العاده می باشد .
Wednesday 28 June 2017
آیا اینکه می گویند با کارت بازرگانی هرچیزی را می شود وارد یا صادر کرد درست است؟ آیا محدودیتی هم دارد؟ برای داشتن کارت بازرگانی چه مدارکی لازم است؟ کارت بازرگانی چقدر اعتبار دارد؟ اینها سوالاتی است که مراجعه کننده گان به پارسه ثبت از ما سوال می کنند بجا دیدیم یکی از مقالات را به این موضوع اختصاص دهیم… باشد که توانسته باشیم گوشه ای از نیازهای شما را برطرف کنیم. کارت بازرگانی مجوزی است که دارندگان آن (اشخاص حقیقی و اشخاص حقوقی) می توانند با داشتن آن واردات یا صادرات نمایند. که این تجارت مراتب ذیل را در بر می گیرد:
Wednesday 28 June 2017
برای ثبت شرکت سرمایه گذاری از کجا شروع کنیم؟! قبل از اینکه بخواهیم شرکت سرمایه گذاری (Investment Company) را تعریف کنیم، ابتدا باید بدانیم سرمایه گذاری (Investment) چیست؟ سرمایه گذاری عبارت است از فدا کردن یک ارزش مشخص در زمان حال برای به دست آوردن یک ارزش مشخص در آینده. به طور مثال پرداخت یک وجه برای خرید سهام در زمان حال، به امید اینکه در آینده سود و منفعتی از آن سهام به دست بیاید.
Wednesday 28 June 2017
ماده ۱- منظور از اصطلاحاتی که در آئین نامه موسسات کاریابی بکار برده شده است به شرح زیر میباشد: الف) کاریابی: توسط اشخاص برای راهنمایی و مشاوره شغلی به جویندگان کار و شاغلین، شناسایی فرصت های شغلی در داخل و یا خارج از کشور جهت بکارگماری متقاضیان کار و تأمین خواست متقاضیان نیروی کار راه اندازی می گردند. منظور موسسات مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی (خصوصی، تعاونی) می باشد.
Wednesday 28 June 2017
نمایندگان در نشست علنی امروز (یکشنبه، 2 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی تبصره یک ماده 26 لایحه احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور اعاده شده از شورای نگهبان با 152 رأی موافق، 12 رأی مخالف و 15 رأی ممتنع از مجموع 235 نماینده حاضر در جلسه با اضافه شدن این تبصره به ماده مذکور موافقت کردند.
Wednesday 28 June 2017